maandag 12 februari 2018

Gehaakte sjaal in C2C techniek deel 2

Het was weer een druk weekje, zelfs zo druk dat ik amper aan mijn blog toekwam. We gingen o.a. naar een voorjaarsshow in Drachten. Daar heb je een leuke groothandel die de hele showroom vol mooie voorjaars- en paasartikelen had staan. Mijn zus en ik konden ons niet beheersen en we gingen met een achterbak vol nieuwe spullen terug naar de winkel. De rest van de week was gevuld met gebruikelijk huishoud-, boodschap-, winkel- en pubergebeuren. De week vloog dus om. En afgelopen zondag gingen we naar mijn schoonvader in Tiel. Maar nu is de rust weer een beetje terug, dus tijd om mijn sjaal te laten zien.


Nou, dit is hem dus. De jas is donkergroen (hier weer eens niet te zien).


Ik gebruikte twee bollen Scheepjes Our Tribe en haakte met haaknaald nr. 4.


Lekker warm sjaaltje!

Nu nog even laarzen kopen met een dochter die net uit school komt, dus tot de volgende keer!

Marie-Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten