zondag 21 juni 2020

Wandelen en genieten in eigen tuin

Dit blogje gaat eigenlijk nergens over hoor, maar ik had nog allemaal mooie foto's op mijn telefoon staan en die wil ik toch graag even laten zien. Nu manlief door de coronacrisis veel meer thuis is dan gewoonlijk hebben we 's avonds zomaar tijd om te wandelen. En dan ontdek je dat dichtbij huis ook vele mooie plekjes te vinden zijn. 

Gasterse Duinen

Met Gasters schaap


Fantastisch avondlicht




De vistrap bij Lieveren.

Het is daar net een schilderij met al die wilde bloemen




Thuis valt er nu ook van alles te zien en te genieten in de tuin.





Onze nieuwste tuinbewoner
We zien hem (of is het een haar?) bijna dagelijks.

Rijkdom uit eigen moestuin.
Ik pluk nu dagelijks een kilo aardbeien en dus maken we siroop, vriezen we ze in en eten ze lekker zo uit het handje.

En wat is er fijner dan 's avonds, na een dag moestuinwerk en wandelen, nog even lekker buiten zitten met thee en een breiwerk. Ik vind de lange, lichte avonden echt zo fijn. Komende week wordt het warm, dus dan kunnen we nog extra genieten van die mooie avonden. 

Fijne dag!
Marie-Louise












7 opmerkingen:

  1. Je blogje gaat nergens over? Het gaat toch over de mooie natuur waar we hier in Drenthe zo van kunnen genieten! Mooi dat het thuiswerken ertoe leidt dat je wat meer tijd doorbrengt in die prachtige natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan me echt een bevoorrecht mens voelen dat ik hier mag wonen. Sommigen vinden het misschien saai of rustig, maar ik geniet enorm van deze mooie provincie.

      Verwijderen
  2. Wat mooi bij jullie.
    Heerlijk genieten in eigen tuin.
    Een wat heb je veel aardbeien!
    Heerlijk.

    Misschien moet ik ook maar eens wat gaan breien.


    Geniert van het mooie weer en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat breien schijnt heel therapeutisch te werken. Voor mij is het in het ieder geval echt ontspanning.

      Verwijderen
  3. Als het dus nergens over gaat :)))
    moet ik het natuurlijk eens aandachtig lezen.
    Het zijn prachtplaatjes ik heb ook zo'n telefoon vol met moois ,kan altijd nog eens gebruikt worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel eens gedacht om een mooie foto af te laten drukken op canvas. Dat kan o.a. bij de hema. Dan doe ik toch nog wat met de foto's.

      Verwijderen