zondag 21 januari 2018

Sneeuwklokjes, echt en gehaakt

Gingen we dit weekend toch zomaar naar Rotterdam. En het moet gezegd worden, Rotterdam is echt een leuke stad! We hadden niet veel tijd, maar bezochten de Markthallen, wandelden over de Erasmusbrug en lieten ons vervoeren door de watertaxi. Rotterdam is een mooie combi van oud en nieuw en het is lekker ruim. Ik zou er graag nog een keertje terugkomen.

Op handwerkgebied gebeurde er dus niet zoveel dit weekend. Dus daar valt niet veel over te zeggen, maar in de tuin zag ik weer het eerste teken van leven; sneeuwklokjes! Vind ik elk jaar weer een wondertje. Alles is nog in winterslaap, maar de sneeuwklokjes bloeien al.




Ik kon het niet laten om er een paar te plukken, heb ik toch alweer een klein bloemetje uit eigen tuin,


En mocht je geen sneeuwklokjes hebben, kan je er altijd een paar haken.



Het patroontje vind je bij De Haakbaak

Fijne dag!
Marie-Louise

3 opmerkingen:

  1. Vanmiddag lekker een wandeling door het dorp gemaakt, maar nog geen sneeuwklokje zien staan helaas. Ja, Rotterdam is een leuke stad (ik ben er geboren) maar een combi van oud en nieuw? Er is weinig echt oud, omdat de stad helaas werd plat gebombardeerd. Alhoewel je 70 jaar natuurlijk inmiddels ook al best weer oud kunt noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt gelijk, inderdaad vooral nieuwe gebouwen, maar af en toe ook nog een mooi oud gebouw zoals Hotel New York. Ik vond het een mooi contrast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb ze hier ook opgemerkt, de sneeuwklokjes! Een teken dat de natuur langzaamaan begint te ontwaken, zo fijn!
    Die gehaakte zijn natuurlijk ook mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen