maandag 20 oktober 2014

Een zoon voor meester Jart .....eh Bart!

Op de lagere school van mijn dochters hebben ze verschillende meesters en die meesters hebben allemaal een naam met een J. Meester Jan  en Jelle (beide met pensioen), meester Jaap en meester Jeroen en na een paar jaar kwam daar meester Jelmer bij. Lekker duidelijk. Maar toen kwam meester Bart! Ik noemde hem thuis nog een tijdje meester Jart, maar werd steeds door de dames op de vingers getikt. Nee mam! Het is meester Bahhart!

Tja, ik moest er aan maar wennen. Maar in de herfstvakantie kreeg meester Bart een zoon. Daar hadden de meiden al erg naar uitgekeken en ze hadden mij gevraagd of ik slofjes wilde breien.
Nou Meester Bart heeft het goed gemaakt hoor, want zijn zoon heet Joep, mooi met een J!

Dus, heet van de naald, hier zijn de slofjes. We gaan ze zo inpakken, kunnen ze morgen meer naar school. Meester Bart, van harte gefeliciteerd!



1 opmerking:

  1. Leuke slofjes waar ik al een tijd naar opzoek ben. Bestaat de mogelijkheid dat ik het patroon mag gebruiken? Groetjes Letty

    BeantwoordenVerwijderen