zondag 10 februari 2013

Hartje nr. 2, met een gehaakt randje

Wat is internet toch altijd een bron van inspiratie. Vanochtend was ik weer lekker over internet aan het surfen op zoek naar een leuk valentijnsharje  toen ik deze hartjes met een gehaakt randje tegenkwam. Superleuk vond ik ze en precies een lekker werkje voor een beetje suffe zondag. Dus wat haakgaren opgezocht en wat papier (te koop bij de Action) met dit als resultaat.




Ik heb er geen slinger van gemaakt zoals in het origineel, maar losse hartjes om op te hangen. Je kunt ook effen karton gebruiken en dan zijn ze ook heel geschikt om een lieve boodschap op te schrijven en te versturen. Misschien ga ik dat ook nog proberen, maar eerst nog even mijn papiervoorraad induiken op zoek naar nog meer leuke motiefjes.


2 opmerkingen: