zaterdag 21 juli 2012

Gehaakte sjaal

Hier is ie dan, de sjaal is af. Het is een heerlijke lichte sjaal geworden, maar wel behaaglijk.



Het steekje is heel gemakkelijk, elke toer is hetzelfde, dus je kan het voor de TV nog haken als je wilt. Het patroon vond ik hier: A little slice of life


Een week geleden was ik op de markt in Groningen. Op dinsdag staat daar een leuke wolkraam en daar kan ik nooit voorbij lopen zonder iets te kopen. Ik kocht 5 bollen, allemaal een andere kleur. Dat doe ik nou altijd, eerst iets kopen en dan pas bedenken wat ik er mee zal doen. Gewoon de wol hebben liggen is al zo'n rijk gevoel. Ik denk dat ik de sjaal nog een keer ga haken, maar dan met grote vlakken van verschillende kleuren. Ben benieuwd hoe dat wordt.

Fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Beautiful scarf, dear! It's looks so soft and comfy. Have a wonderful weekend!💕 🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen