donderdag 7 juni 2012

Matroesjka kussen



Hier is ze dan, het Matroesjka - dametje. Ze heeft nog wat kraaltjes op haar jurk gekregen en een bloem in haar haar. Daarna is ze nog even onder de naaimachine geweest en opgevuld en nu gaat ze als kussen door het leven. Ik heb haar gemaakt van een dekbedhoes van Leen Bakker zoals ik hier al liet zien. 


Kijk, hier zit ze bij dochter 1 op haar bed. Nadeel van een tweeling is dat dochter 2 wel een beetje sip keek, dus ik zal er nog eentje moeten maken. Zo gaat dat altijd, alles wordt hier in tweevoud gemaakt.


Nog een extraatje, op het kussensloop zitten op de voor- en achterkant ook nog twee matroesjka's in twee kleinere maten, dus als ik genoeg zin heb kan ik voor beide dames ieder drie verschillende maten matroesjka's naaien. Nou ja, als het weer zo blijft als de afgelopen dagen zal dat wel geen probleem zijn!

Ik zat net te denken, misschien zijn er ook leuke dekbedhoezen met robots, auto's of dieren, die ook leuk voor jongens zijn, ik zal snel eens op zoek gaan.
Fijne dag allemaal, ik ga weer lekker in de winkel aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten