zondag 3 maart 2013

Goede voornemens ...... mislukt!

Die goede voornemens heb ik toch mooi twee maanden volgehouden (je weet wel, geen wol kopen enzo, maar eindelijk eens gebruiken wat ik allemaal al in huis heb).


Zo haakte ik een kol en maakte mijn tweede want af, en dat allemaal van wol die ik al had.

Maar toen zag ik dit boek

 
En ik vond het zo leuk, ik heb het direct ingekocht voor in de winkel en natuurlijk ook een exemplaar voor thuis.
 

Dus op zoek naar huidskleurige wol. Ik had vanalles in huis, alleen geen huidskleur, en ook geen goede kleur voor de haren en ook niet genoeg voor de kleertjes, dus ik moest wel naar de wolwinkel! Haha, heerlijk!


 

Dus hier ligt ze dan: Maxima, ze moet alleen nog even afgewerkt en in elkaar gezet worden. Wel een hoop gepriegel hoor. Niet echt een werkje om even lekker voor de televisie te doen. Ik zal het resultaat hopelijk binnenkort kunnen laten zien.
 

1 opmerking:

  1. Spannend, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Succes en de groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen