vrijdag 26 mei 2023

Gehaakte aardbeien


Kijk nou eens, de aardbeien zijn  vroeg dit jaar!


Direct maar even een schaaltje vol geplukt.

Nee onzin natuurlijk, maar ik vond deze aardbeien er zo leuk uitzien dat ik ze zelf ook wilde haken.

Het patroontje vond ik op instagram: Patroon aardbeien

Het gebruikte garen is Stonewashed van Scheepjes. Het garen is gemêleerd, waardoor de aardbeien er heel mooi uitzien, zonder dat je allemaal pitjes hoeft te borduren. Dus lekker snel en daar houd ik wel van.




Ik heb nu acht aardbeien af en mijn wol is nog niet op, dus een stuk of twaalf haal je zeker uit 1 bolletje. En als ze allemaal af zijn kunnen ze mooi naar de winkel, altijd leuk voor decoratie of in de etalage.

Fijn Pinksterweekend!

Marie-Louise

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt, je zou er
    bijna eentje in je mond stoppen zo natuurlijk zien
    ze er uit, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gehaakt ?? Ze lijken zo echt heel mooi weer eentje om te onthouden:))

    BeantwoordenVerwijderen