donderdag 23 oktober 2014

Iets van bijna niets; Kalender voor 2015

Jawel hoor, de eerste kalender voor 2015 is binnen. Ik kreeg dit exemplaar van een groothandel in bloemisterij-artikelen. Best wel handig zo'n weekkalender, maar ook een beetje saai.


Ergens in blogland had ik al eens kalenders gezien die prachtig versierd werden met stof en borduursels, dan wordt zo'n beetje suffe kalender ineens heel leuk.
Zelf was ik te ongeduldig voor borduur- en naaiwerk, ik ging voor het snelle plakwerk.


Uit mijn zak met mooi papiertjes toverde ik twee blaadjes en plakte die op als achtergrond samen met een stukje lint.



Toen nog een etiket, volgens mij ooit cadeau gekregen bij een tijdschrift (De Flow dacht ik) en nog een restantje lint door het gaatje. En voila, klaar is mijn kalender. De eerste afspraak staat er zelfs al op voor 2015. Ik ben weer helemaal bij de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten