zaterdag 19 december 2020

Gebreide sloffen voor in de winkel

Eerst wil ik dit blogje even beginnen met alle klanten te bedanken die ons zo steunen! Nu de winkel dicht is worden er heel veel kerstpakketten en andere cadeaus telefonisch besteld, die wij dan vervolgens thuis bezorgen. Het is echt hartverwarmend en zo fijn dat onze winkel op deze manier kan blijven draaien.
In plaats van klanten in de winkel staan er nu overal kerstpakketten en bestellingen in dozen en tasjes. Wel heel anders hoor, je mist de gezellige kerstsfeer, maar ook weer bijzonder.

Thuis waren alle breiprojecten af, dus ik begon een paar voorbeeldsloffen te breien voor in de winkel. Tot ik halverwege de tweede slof bedacht dat dat eigenlijk zinloos was. Geen klant te bekennen in de winkel, dus die sloffen liggen daar best wel eenzaam te zijn. Nou ja, hopelijk gaat het na 19 januari weer beter en mag de detailhandel weer open, we gaan het allemaal wel zien!

Voor nu dus toch maar even een foto van de sloffen, zijn ze niet helemaal voor niets gebreid.


Ik breide ze met Scheepjes Peru, op naald nummer zes. Doordat ik een dunne naald gebruik voor dit type garen, worden de sloffen lekker stevig en warm. Ik gebruikte precies één bol en hield een paar meter garen over. De sloffen werden maat 39/40.


Het patroon van de sloffen vind je HIER

Nu maar weer op zoek naar een ander leuk projectje om de kerstdagen mee door te komen.
Voor nu een fijne dag toegewenst en houd je taai!

Marie-Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten