maandag 19 januari 2015

Teckeltje en kussens van Scheepjes Stonewashed

He, he, eindelijk. Daar is ze weer hoor. Dat werd tijd. Maar ja, zoals zoveel bloggers wel weten valt het niet mee om regelmatig een berichtje te plaatsen. Ik vind het knap dat er bloggers zijn die bijna iedere dag even iets van zich laten horen. De kerstperiode is zo druk met de winkel en de verjaardag van alle drie de kinderen + sinterklaas vallen in dit gezin binnen 11 dagen, dus dan weet je het wel. Ik haal altijd een soort van opgelucht adem als het weer januari is. Heerlijk! Tijd om op te ruimen en weer ruimte in mijn hoofd voor een handwerkje.

In de winkel hebben wij het mooie garen Stonewashed van Scheepjes. En het is altijd leuk om een paar voorbeeldjes te hebben om te laten zien hoe het garen is als je het verwerkt. Dus dit weekend maakte ik een teckeltje naar het voorbeeld van Stip en Haak.

 
Ik vind het een snoepje. Mijn dochter wil 'm natuurlijk direct hebben, maar helaas, eerst even als showmodel naar de winkel.

 
Volgens mij wil ze naar buiten, lekker achter de konijnen aanjagen.
 
Ook mijn moeder mag graag haken en zij maakte voor mij drie kussens voor onze schommelbank.
Dit zijn ze:
 
 
Helaas is het weer prulweer, geen zon te bekennen.

 
Dus de kleuren zijn eigenlijk veeeeel mooier.

 
Maar ja, zo heb je toch een beetje een indruk.
 
Zo, en nu de boekhouding gaan doen, hup aan het werk!
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten