dinsdag 11 september 2012

Koninklijk breiwerk 4

Zeg, doe je eigenlijk nog wel wat? Het is zo rustig op je blog.
 
Nou en of, wat dacht je! Ik brei alleen nog maar, maar het is wel iets meer werk dan ik gedacht had. Wel heel leuk werk hoor. En het breien moet natuurlijk ook altijd tussendoor, als het even rustig is in huis, of 's avonds voor de tv.
 
Kijk, dit is de sjaal nu. Ik ben met de derde zijkant bezig.


En hier kan je goed zien dat je de hoekpunten zelf even moet sluiten. Die worden dus niet aanelkaar gebreid. Ik heb er alvast even eentje gedaan om het te showen.



 
Dat is gelijk een hele verbetering. Het wordt natuurlijk nog mooier als de sjaal is opgespannen.
Ik heb nog een half uurtje voor ik de meiden uit school moet halen, dus nog snel even achter de breipennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten