maandag 4 december 2017

Griep en een omslagdoek van sokkenwol

Zo zeg, kreeg ik me toch even de griep.  De huishoudtrein kwam met een klap tot stilstand en links en recht ontspoorde een wagonnetje. Gelukkig zette oma het wagonnetje vol vuil wasgoed weer snel op de rails door alle was voor mij te doen. Wel fijn hoor, zo'n moeder die bij ons inwoont en op zulke momenten bij kan springen. Zoonlief vierde ook nog zijn verjaardag met 10 medestudenten die allemaal bleven slapen. Maar ik heb alleen wat slapjes vanonder mijn dekbed gezwaaid. Meer heb ik er niet van mee gekregen. Gelukkig zit ik hier weer achter de computer, al is het nog wat bibberig. En komt het gewone leven weer een beetje op gang.

Al rondtoerend op internet kwam ik deze sjaal tegen van sokkenwol



Ik vond hem gelijk heel erg leuk, vooral omdat ik nog een mooie bol Opal sokkenwol had liggen en nog niet zo goed wist wat ik er mee zou doen. Dit lijkt me heel erg leuk.

Het patroon vind je hier:
Patroon sjaal

Nadeel: Het is in het Zweeds, voordeel: Er zit een goed uitgetekend patroon bij.

En met de vertaallijst van drops design kom je een heel eind. Ik heb al een stukje geprobeerd, en het lukt wel hoor.

Fijne dag!
Marie-Louise



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Ik ontdekte je blog vandaag via de linkparty bij Annemarie en ga je volgen via Bloglovin!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik vind het heel leuk om te horen dat mijn blog gelezen wordt. Dan doe ik het niet voor niets! Fijne avond, Marie-Louise

      Verwijderen