donderdag 12 oktober 2017

Herfstkippen

Je weet dat het herfst is als je kippen er zo uit zien.


Herfstkip

 


Terwijl ze er eigenlijk zo uit horen te zien.


Zomerkip

Als ik 's middags het hok open doe rennen de dames naar buiten en laten ze ondertussen een spoor van veren achter. En eieren leggen is er ook niet meer bij. Echt herfst dus.

Maar ik vind de herfst ook altijd heel mooi. Ik verbaas me over de mooie en soms grote paddenstoelen die je ziet en je krijgt vanzelf weer zin in om iets te breien in warme herfstkleuren.

Scheepjes heeft een nieuw tweekleurig garen, Riverwashed en daarmee ben ik een mutsje aan het breien wat ik al een paar jaar wilde breien, maar ja, altijd druk, druk, druk, dus geen tijd en je ziet ook altijd zoveel mooie projecten op internet. Maar eindelijk, het staat op de pennen.


Het wordt een pompoenen-mutsje, maat baby. Ik gebruikte dit patroon van Ravelry. Nog even flink doorbreien, dan kan ik het resultaat laten zien.  Wordt vervolgd.

Fijne dag
Marie-Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten