woensdag 22 maart 2017

Scheepjes Whirl - Daar wordt ik nou blij van!

Soms kan je zo blij worden van nieuwe wol. Dat heb ik nu met Scheepjes Whirl. Wat een mooie wol. Het zijn bollen van 1000 meter die langzaam van kleur verlopen. Prachtig om een omslagdoek of sjaal mee te breien of te haken. Verleden week kwam de eerste wol binnen in de winkel. Ik ben direct aan een projectje begonnen.

 
En ik ben toch zo'n muts als het om foto's gaat. Deze heb ik dus gemaakt met mijn telefoon. Lekker snel, dacht ik. Maar wat een vreemd formaat! Volgens mij kan ik beter een cursus volgen (maar waar?) Het leek mij zo handig, foto's maken met je telefoon. Maar dit ziet er niet uit en ik krijg ze ook niet naast elkaar. ZUCHT.....

 
De wol blijft onveranderd mooi. Ik zal snel doorhaken en het resultaat laten zien.
 
Fijne dag en aan het werk maar!
Marie-Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten