zondag 13 november 2016

Lekker breiweer

Wat gaat de tijd toch snel he? Zo is het nog zomer en voor je er erg in hebt vallen de blaadjes alweer van de bomen. Maar dat geeft niets, ik houd van een beetje koud weer, dan kan je zo lekker binnen zitten en breien. Het liefst voor de houtkachel, beetje donker. Heerlijk! (Maar ook weer niet te donker, want ik zie niet zo veel meer zonder leesbril tegenwoordig).



Afgelopen jaar kreeg ik van mijn zus hele mooie wol van de Ullstee uit Annen. Het is een combinatie van gotlandwol en merinowol en verloopt prachtig van kleur.


Ik breidde deze driehoekige sjaal, een flinke grote driehoek die je lekker om kan slaan of bij een jas dragen.

 
Het patroon had ik al een jaar klaarliggen en paste mooi bij deze wol.


Hier vind je het patroon:

Veel breiplezier!
Marie-Louise



Geen opmerkingen:

Een reactie posten